General Manager Assistant pentru CEO Dent Estet

În spatele oricărui manager de succes se află o echipă bine organizată și un assistant manager care urmărește ca fiecare moment să se desfășoare conform unui plan bine stabilit.

La Dent Estet îți oferim șansa de a învăța leadership, dar și management medical, de la CEO-ul Dent Estet. Ne dorim să faci parte din echipa noastră și să ne ajuți să ducem mai departe tradiția și profesionalismul Dent Estet, o companie ce rămâne un exemplu al succesului pe piața medicală din România.

De la o afacere de familie începută în 1999, astăzi Dent Estet se mândrește cu o echipă de 250 profesioniști și cu peste 65.000 de pacienți care au ales să zâmbească din nou cu ajutorul tratamentelor  noastre.

Rolul de Assistant General Manager presupune să lucrezi zi de zi alaturi de CEO-ul DENT ESTET. De aceea, ne dorim o persoană implicată, dornică să învețe în permanență lucruri noi și care pune multă pasiune în activitatea zilnică.

Daca profilul tau corespunde viziunii si cerintelor noastre, te invitam sa aplici pentru oportunitatea de a deveni membru al echipei DENT ESTET.

  • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Cunostinte foarte bune a pachetului MS Office;
  • Atenție la detalii  și excelente abilități de organizare și planificare;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare, care să se manifeste prin comportament constructiv și non-conflictual ;
  • Atitudine si comportamente pozitive, fire dinamica si proactiva;
  • Comportament care sa manifeste viteza de reactie si rapiditate in executie;
  • Capacitatea de a duce la bun sfârșit activitățile și sarcinile primite;
  • Inventivitate și creativitate în găsirea unor căi de optimizare a activității de zi cu zi;
  • Flexibilitate și adaptabilitate, manifestate prin însușirea și implementarea schimbărilor;
  • Rezistentă la stres;
  • Posesor permis de conducere categoria B, fara antecedente contraventionale;
  • Stabilirea agendei CEO-ului;
  • Planificarea și organizarea întâlnirilor;
  • Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
  • Gestionează documentele și corespondența internă și externă, realizează traduceri în/din limba engleza, conform solicitărilor CEO;
  • Organizarea deplasărilor și realizarea plăților aferente acestora;
  • Project manager pentru anumite proiecte speciale, desemnate de catre CEO;
  • Desfășoare activități de research, conform solicitărilor CEO;
  • Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management;
  • Convocarea participanților la ședințele companiei;
  • Participarea la ședințele de lucru și redactarea minutelor întâlnirilor;

CV-urile care nu corespund cerințelor nu vor fi selectate.

Formular de contact