Front-desk

Vino in echipa noastra!

Experiența pozitivă  a pacienților se conturează de la prima interacțiune! Responsabil, convingător, încrezător, zâmbitor … reprezentantul front-desk este cartea de vizită a clinicii la primul contact cu pacientul.

STUDIILE NECESARE POSTULUI
• Studii medii finalizate (studii universitare în curs de realizare/finalizate prezintă un avantaj)
• Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat
• Cunoștințe de operare PC (MS Office)

PROFILUL FRONT DESK OFFICER
• Integritate, corectitudine și devotament
• Abilități de client service care să îți permită să comunici într-un mod profesionist cu pacienții
• Atitudine și comportament pozitive cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu pacienții, angajații și colaboratorii clinicilor
• Capacitatea de organizare eficientă a activităților și prioritizarea lor în funcție de importanța și urgența lor
• Inițiativa concretizată prin motivare și determinare în găsirea și aplicarea de soluții optime care să contribuie la prevenția sau depășirea obstacolelor întâmpinate

Formular de contact